fb
Get touched by the

beauty from below

Get touched by the

beauty from below

B-art gietvloerboutique

Verzenden retourneren

Verzenden artikelen webshop

De verzendkosten voor Nederland bedragen (v.a.) € 7,95 (incl. BTW). De verzendkosten voor België bedragen v.a.€ 9,50 (incl. BTW).

Track en trace B·Art Gietvloerboutique Webshop maakt gebruik van een Track en Trace verzendmethode via PostNL. Dit betekent dat u uw pakket kunt volgen. U ontvangt na iedere bestelling van ons een mail met verdere uitleg hierover.

Mogelijke vertragingen Het is gebruikelijk dat PostNL binnen 1 uiterlijk 2 werkdagen uw bestelling aflevert. Tijdens feestdagen kan het zo zijn dat het wat langer duurt. Heeft u uw pakket binnen een week nog steeds niet ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@b-artgietvloerboutique.nl

Retourneren artikelen webshop

Heeft u een verkeerd product besteld en wilt u retourneren? Geen probleem. U kunt uw webshop product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren onder de volgende voorwaarden*;

  • Het product/artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn;
  • De kosten van de retourzending zijn voor de afzender;
  • Uw retourzending valt binnen de retourtermijn van 14 dagen.

Retourneren per post Verpak het product in de originele verpakking en voeg het retourformulier bij. Plak het pakket goed dicht. U kunt het pakket verzenden naar onderstaand adres:

  • B·Art Gietvloerboutique | Webshop
  • Landweerstraat Zuid 97-W
  • 5349 AK OSS

Bewaar uw Track&trace code goed totdat uw retour verwerkt is. Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekeningnummer.

Retourneren in de showroom U kunt het artikel ook retourneren of ruilen in onze showroom. Neem hiervoor wel altijd even telefonisch contact met ons op.

*Voorwaarden retouren Wanneer uw retourzending niet voldoet aan de voorwaarden, zijn wij genoodzaakt de zending naar u terug te sturen. De verzendkosten voor het opnieuw naar u toezenden zijn voor u zelf, in het geval dat:

  • het product reeds gebruikt is;
  • u het product buiten de retourtermijn retourneert;
  • u het artikel niet (tijdig) heeft afgehaald bij het depot waardoor het product naar ons retour wordt gezonden;
  • een verkeerd adres aan ons is doorgegeven;
  • het product beschadigd is.

Voorkom dus onnodige kosten en retourneer alléén volgens het beleid. Bij vragen neem gerust contact met ons op.

Jennifer Vrijblijvend advies?